1 december 2009

Vliegenzwam

Mijn naam is Vliegenzwam. Ik vind mijzelf een heel mooie paddenstoel, zo gekleurd als ik ben kom je ze niet vaak tegen. Ik heb gehoord dat ik dit jaar een zeer uitgebreide familie heb, overal kom je ons tegen. En dat is mooi, want wat mooi is daar moet je van genieten. En als we met zovelen zijn is dat mooi meegenomen.
Jammer van hen die dan toch nog in een herfststukje terecht gekomen zijn, maar het valt nu gelukkig niet zo op. In ieder geval was het leuk om kennis met jullie te maken en... misschien zien we elkaar volgend jaar weer.



Kijk eens hoe mooi ik ben, hier ben ik nog niet zo oud




Hier zou je heel graag eens op willen zitten, niet? Geef mij maar Kabouter Prikkebeen, die is niet zo zwaar.




Mijn onderzijde is ook helemaal niet lelijk, mooi al die schijfjes...




Ja... en dan moet ik maar weer eens gaan.

Geen opmerkingen: