29 oktober 2008

Mijn fiets


Mijn fiets is een 12 jaar oude Batavus Comanche. De fiets brengt mij overal heen waar ik naar toe trap. Behalve voor de recreatie gebruik ik de fiets ook voor mijn werk. 

Ik werk bij een groot hoveniersbedrijf in een van de grote steden in Nederland. In mijn werk zijn te veel hofjes, eenrichtingstraten, opbrekingen, bossen en parken die mij in mijn werk met een auto storen, niet met de fiets. 

Eigenlijk is het mijn 2e fiets, alle onderdelen zijn al eens vernieuwd. Ik ben echt gek op mijn fiets. Als de plaats van bestemming nog op fietsafstand ligt, ga ik echt niet met de auto. En het maakt niet uit wat voor weer het is: of de zon nu schijnt of het vriest of het regend....

Ik ben nu eenmaal een kind van zon, regen en wind!

1 opmerking:

Mieke zei

Heerlijk zoals je vertelt over je fiets..en een kind van de zon, regen en wind....ik zie je bijna rijden op je fiets...ik ben op je blog gekomen via Dymphie...jawel ik ben ook zo,n knutselmiepie ;o).
Gave foto's heb je gemaakt...kom zeker weer een keer kijken!!