1 januari 2010

Nieuwjaarwensen

Ik wil alle bezoekers van mijn blog een uitzonderlijk mooi en gezond 2010 toewensen. Dat al jullie wensen mogen uitkomen, dat jullie mij nog vaak mogen bezoeken, ook al was het helemaal niet je bedoeling, toch zeg ik daar dank voor.
En dat ik nog veel moois mag publiceren, het is wel een allegaartje, maar dat maakt het juist zo mooi. Daarom heb ik hieronder een aantal verschillende totaal niet met elkaar in verband staande foto's geplaatst.


Zoals wij regelmatig de ramen moeten wassen, moet dat met de kassen ook. Hoe meer stof/roet (Pernis vlakbij) op het glas neerslaat, hoe minder licht, hoe meer stoken, hoe meer kosten. En daarom moet met een zekere regelmaat deze kassenwasser zijn werk doen.



Een wandeling op Tiengemeten, jammer dat dit eiland moest worden omgebouwd naar natuur, het was fantastisch bouwland. Maar dat maakt deze luzernevlinder niet uit, bouwland of natuur. Gewoon even rustig blijven zitten en klaar is de foto.



Op reis door de USA heb ik veel foto's gemaakt van kentekens. Vooral op goed bezochte attracties was het een echt kenteken wahalla, overal kwamen ze vandaan, deze uit Rhode Island.



De sneeuw is verdwenen, de restanten van deze iglo zijn nog zichtbaar, maar deze status hebben we al achter ons gelaten. Er schijnt gevoelige kou voor de deur te staan, ook sneeuw....

Alle lezers nogmaals bedankt voor het bezoeken van mijn blog.

Geen opmerkingen: